Selasa, Julai 24

Puasa Penuh Sehari

Assalamualaikum,

Nak hampir sampai waktu berbuka dah, apa iftar korang harini? Sebenarnya dalam entri nih aku nak citer pasal anak teruna yang akhirnya dapat jugak berpuasa penuh harini. Seronok sangat rasanya harini, Setelah hari keempat aku mencuba untuk train anak teruna agar berpuasa penuh sehari, akhirnya cukup hari keempat, dia berjaya juga untuk berpuasa penuh harini. Kesian jugak aku tengok dia. Lembik jer badan dia. Nampak lemah. Tapi aku tau anakku seorang ni boleh melakukannya dengan jayanya.
Oklah dah nak masuk waktu berbuka dah ni. Nanti aku letak pulak entri juadah iftar aku harini atas permintaan anak teruna kerana berpuasa penuh sehari.

selamat berbuka buat semua ummat islam....

2 ulasan:

jaakechik berkata...

wahh bagusnya..jaa pon hajat hati nak ajar anak posa dari kecik lagi jugak.. hehe... juadah hari ni mesti best kan sempena raikan anak pose!

Syaz Blackrose berkata...

Thanks jaa komen ke sini. mmg jenuh gak nak ajar. itupun setelah hari ke empat baru puasa penuh. Paham, dia kecik lagi.. tp alhamdulillah, sampai harini dia ok.