Isnin, Julai 16

Movie #3 : Spiderman Movie

Ulasan aku mengenai movie ni:-

Pada mulanya ingatkan ia menyambung cerita spiderman yang lama, tapi rupanya cerita yang sama seperti movie spiderman yang sebelumni. Cuma jalan ceritanya agak berbeza dan lebih menarik dengan pelakon yang lebih muda dari pelakon sewaktu movie spiderman yang lalu. Bermula dengan cerita Peter Parker sewaktu kecil dan bagaimana Peter boleh tinggal dengan Uncle Bennya. Kemuncak cerita bermula bila Peter Parker mula bersekolah tinggi dan mula menjumpai briefcase ayahnya yang menyimpan satu rahsia dan penyebab kehilangan ayah dan ibunya. Dari sini, Peter pergi mencari kawan ayahnya dan mula membantu kawan ayahnya menyelesaikan suatu formula lalu dari sinilah berubah segala-galanya.
Jalan ceritanya ada yang kelakar dan ada yang menyedihkan. Aku tergelak kuat masa ada scene Spiderman berlawan dgn orang jahat, mereka merempuh library di bahagian belakang namun tak di sedari langsung oleh librarian di bahagian depan kerana telinganya diletakkan earphone besar dan mendengar muzik mozart. Walau hancur library tu pun masih tak sedar ape.

ini info yang aku copy dari TGV


SYNOPSIS

Peter Parker finds a clue that might help him understand why his parents disappeared when he was young. His path puts him on a collision course with Dr. Curt Connors, his father's former partner.

DETAILS

Rating
P13
Language
english
Year
2012
Writer
James Vanderbilt, Alvin Sargent
Actors
Andrew Garfield, Emma Stone, Rhys Ifans, Irrfan Khan



Nak tahu lebih lanjut? korang pergilah tengok movieni best jugak, release tension. 




*berazam nak tengok movie brave & ice age 4



Tiada ulasan: