Sabtu, Julai 14

Movie #1: Spiderman

Harini kali ke-empat kalau tak silap aku, aku ke panggung wayang bersama family aku sejak anak terunaku hadir dalam hidup kami. Kali pertama, kami tengok movie Alvin n chipmunk, disebabkan anak teruna tak boleh duduk diam, kami pun berazam takkan bawak dia lagi. Kali kedua, aku dengan hubby jer, tengok citer apa aku tak ingat. Tapi kami bawa jugak kali ketiga tengok movie transfomers. Boleh pulak anak teruna akuni bantai tido ditambahkan lagi dengan bunyi berdengkur, kut pulak tu. Sampai orang depan toleh ke belakang lagi. Kalini kami tengok movie Spiderman pulak.
Tiket sudah pun aku tempah dari hari Khamis lagi, Hubby kena OT pulak, Seawal pagi sudah aku pesan pada hero cilik aku tu supaya tido waktu petang supaya dia tak tertido masa tengok movie macam dulu. Tinggal nak tunggu lepas maghribjer.. then off to go to the AEON Bandar Baru 

* nanti aku update ulasan pasal movie nih ek.. 

Tiada ulasan: