Isnin, Julai 23

Projek Baju Melayu Bermula

Assalamualaikum...
buat rakan blogger yang budiman, salam Ramadhan, harini genap hari ketiga kita menunaikan puasa di bulan Ramadhan. Amacam, ok lagikan... belum lembik lagikan...
Tahunni, sekali lagi ntah kali keberapa ntah, setiap kali datangnya bulan Ramadhan, mesti aku buat projek nih, projek membuat eh menjahit baju melayu untuk Hero berduaku.. Tahunni sedikit malas aku rasakan, kenapa nthaler.. tak macam tahun2 sudah, selalunya aku start memotong dan menjahit kain sebulan lebih awal. Tapi tahunni, aku hanya siap memotong kain jer itupun utk hubbyjer.. si kenit blum lagi.. alahai.. kakak M dah datangdah.....

Inilah rupa seluar baju melayu yang siap dipotong.

Kain untuk baju melayu untuk tahunni, adalah dari kain pelekat yang aku beli masa aku ke Bandung dulu, Klik untuk entri dan entri seterus2nya. nanti dah siap akan aku tunjukkan hasilnyer ek

Tiada ulasan: